Activitate fizică cu dureri articulare. Creează cont

Artroza si activitatea fizica

Factori de risc in durerile articulare

Nu uita ca si odihna este importanta Exercitiile ii pot ajuta pe oameni sa dezvolte muschi si articulatii sanatoase, insa utilizarea excesiva a unor articulatii iti poate creste riscul de a face artroza. Cheia succesului este echilibrul. Daca articulatiile tale sunt umflate sau te dor ori sunt sensibile in anumite momente, acorda-le o pauza.

activitate fizică cu dureri articulare

Incearca sa eviti sa iti folosesti articulatia umflata cel putin 12 pana la 24 de ore. Faptul ca lasi o articulatie lovita sau lezata sa se vindece ajuta la reducerea riscului de a dezvolta artroza in viitor.

activitate fizică cu dureri articulare

De ce e bine sa faci mai multa miscare Exista multe beneficii ale exercitiilor fizice, nu doar faptul ca te ajuta sa slabesti.

Activitatea fizica regulata te ajuta sa mentii flexibilitatea articulatiilor tale.

Greutatea excesiva produce dureri articulare: Marius Uscatu, Institutul Piciorului

Exercitiile care implica articulatiile care iti sustin greutatea, cum ar fi alergarea si mersul, pot fi uneori daunatoare. In schimb, poti incerca exercitii cu un impact redus, cum ar fi exercitiile aerobice in apa sau inotul, activitate fizică cu dureri articulare a-ti flexa articulatiile, fara sa adaugi stres suplimentar pe ele. Un aliat in dieta ta Expertii spun ca ar trebui sa incluzi acizii grasi corespunzatori in alimentatia ta.

activitate fizică cu dureri articulare

Nu uita ca toata lumea are nevoie de acizi grasi Omega-3 in alimentatie, pentru o sanatate la cote maxime. Aceste grasimi, totodata, te ajuta si sa lupti contra osteoartritei.

Suplimentele cu ulei de peste, care sunt bogate in Omega-3, s-au dovedit eficiente in reducerea durerii si rigiditatii articulatiilor.

activitate fizică cu dureri articulare

Un alt acid gras care te poate ajuta este acidul gama linoleic sau GLA. El se gaseste in semintele anumitor plante, insa poti cumpara uleiurile acestor seminte bogate in acid gama linoleic sub forma de suplimente.

Nu uita sa discuti cu medicul tau inainte ameliorează durerea inflamațiilor articulare a lua acest gen de suplimente nutritive.

  • Insa nu tot ceea ce vedem ca fiind inevitabil legat de imbatranire este dictat de trecerea timpului.
  • Dureri articulare: cauze, simptome si metode de tratament
  • Simptomele durerii de sold
  • Semiotica bolilor articulare
  • Activitate fizică cu dureri articulare. Artroza si activitatea fizica
  • Exercitii fizice – Voltaren

Totodata, exercitiile fizice imbunatatesc mobilitatea articulatiilor tale, asa ca nu te feri sa faci miscare. Uita de activitatile si exercitiile cu un impact mare asupra articulatiilor tale, cum ar fi tenisul. Acum poti incepe sa faci mai multe exercitii cu impact redus, iar specialistii recomanda golful, inotul, yoga si orele de cycling, pentru ca toate acestea sunt usoare si nu iti solicita foarte mult articulatiile genunchilor.

activitate fizică cu dureri articulare

Evalueaza-ti gratuit riscul de artroza la genunchi sau solduri! Daca te incadrezi in categoria de risc crescut, beneficiezi de un consult gratuit la medicul specialist! Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.

activitate fizică cu dureri articulare

Informațiiimportante